Dodawanie własnych folderów w oknie Zapisz jako

Gdy otwierasz i zapisujesz dokumenty, często korzystasz z tych samych folderów. Jeśli umieścisz skróty do tych folderów w oknie Zapisz jako, ułatwi Ci to wykonywanie tej częstej czynności.

Jeśli korzystasz z systemu Windows XP lub Vista, dodanie własnych folderów w oknie Zapisz jako wymaga modyfikacji w rejestrze. W tym celu:
  • Kliknij Start/Uruchom i wpisz polecenie regedit. Wciśnij [Enter].
  • Przejdź do klucza HKEY_CURRRENT_USER/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Policies.
  • Kliknij klucz Comdlg32. Gdyby go nie było, rozwiń menu Nowy i kliknij Klucz. Wpisz nazwę Comdlg32 i wciśnij [Enter].
  • Prawym przyciskiem kliknij Comdlg32 i z menu kontekstowego wybierz Nowy/ Klucz. Wpisz nazwę Placesbar i wciśnij [Enter].
  • Kliknij Placesbar i prawym przyciskiem puste pole po prawej. Z menu kontekstowego wybierz Nowy/Wartość ciągu. Następnie wpisz nazwę Place0 i wciśnij [Enter]. Powtórz tę operację tyle razy, ile chcesz dodać folderów (kolejne nazwy to Place1, Place2, Place3 itd.).
  • Kliknij dwukrotnie Place0. W nowym oknie w pole Dane wartości wpisz ścieżkę dostępu do folderu, do którego chcesz mieć dostęp w oknie Zapisz jako.
  • Zamknij Edytor rejestru.

Sprawdź w oknie Zapisz jako, czy pojawił się skrót do Twojego folderu.

Rys. Własne foldery w oknie Zapisz jako

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Skuteczne narzędzia do wykrywania uszkodzonych podzespołów

pobierz

Wykrywanie i usuwanie niechcianych programów

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [docId] => 47229 )

Array ( [docId] => 47229 )
Array ( [docId] => 47229 )