Łączenie plików PDF

Połączenie dwóch dokumentów PDF nie jest łatwym zadaniem, o ile nie dysponujesz kosztowną aplikacją Adobe Acrobat. Jest jednak sposób, żeby poradzić sobie z tym problemem.

Z pomocą przychodzi bezpłatny PDF reDirect. Aby go uruchomić, z menu Start wybierz Programy/PDF reDirect v2/PDF reDirect. Teraz po kolei:

  • W okienku Folders wskaż katalog, w którym znajdują się pliki PDF do połączenia.
  • Z okienka Files przeciągnij do okienka Merge List dokumenty PDF, które chcesz scalić.
  • Strzałkami w okienku Merge List możesz ustalić pożądaną kolejność plików.
  • W oknie Security możesz zaznaczyć Encrypt PDF File, jeżeli chcesz zabezpieczyć dokument hasłem i wpisać je w polu Password.
  • Teraz w polu PDF Output Filename wystarczy wpisać pożądaną nazwę pliku wyjściowego i wcisnąć Save, aby scalić dokumenty.

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Skuteczne narzędzia do wykrywania uszkodzonych podzespołów

pobierz

Wykrywanie i usuwanie niechcianych programów

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [docId] => 47841 )

Array ( [docId] => 47841 )
Array ( [docId] => 47841 )