Podpis na końcu wiadomości

Zamiast na końcu każdej wiadomości ręcznie wpisywać swoje imię, nazwisko, stanowisko, numer telefonu itp., program pocztowy może robić to za Ciebie automatycznie.

Podpis użytkownika dodawany na końcu wiadomości przez program pocztowy to tzw. sygnaturka. Sygnaturki są przydatne nie tylko dla osób służbowo korzystających z poczty elektronicznej, gdzie ważne jest podanie danych kontaktowych czy nazwy firmy. Domowi użytkownicy mogą urozmaicić swój podpis, np. dodając do niego zabawne sentencje czy złote myśli.

W Outlook Express dodanie swojej sygnatury jest bardzo proste:
1. Przejdź do Narzędzia/Opcje/Podpisy/Nowy.
2. Dodaj podpis, klikając Wstaw/Podpis.


Rys. Okno tworzenie sygnatury w programie Outlook
Jeśli używasz Outlooka:
1. Otwórz okno nowej wiadomości.
2. Przejdź do Narzędzia/Opcje/Ogólne.
3. Kliknij przycisk Opcje e-mail i przejdź do Podpis e-mail.
4. W polu Wpisz nazwę swojego podpisu e-mail lub wybierz ją z listy wpisz nazwę podpisu (możesz mieć kilka podpisów).
5. W Utwórz swój podpis e-mail wpisz tekst swojej sygnatury. Możesz tu także wstawić plik graficzny. Kliknij Dodaj.

 

W Thunderbirdzie tworzenie sygnatury wygląda nieco inaczej:
1. Utwórz plik tekstowy ze swoim podpisem. Najprościej użyć do tego wbudowanego w Windows Notatnika.
2. W Thunderbirdzie przejdź do Narzędzia/Konfiguracja kont.
3. Zaznacz wybrane konto i zaznacz opcję Dołączaj sygnaturę.
4. Kliknij Wybierz i odszukaj plik tekstowy z podpisem. Kliknij OK.

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Skuteczne narzędzia do wykrywania uszkodzonych podzespołów

pobierz

Wykrywanie i usuwanie niechcianych programów

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [docId] => 49759 )

Array ( [docId] => 49759 )
Array ( [docId] => 49759 )