1. Z menu Narzędzia wybierz polecenie Ochrona/Chroń skoroszyt. Zostanie wyświetlone okno dialogowe jak na rysunku 1.
Ochrona struktury skoroszytu
Przygotowałeś zestawienia w różnych arkuszach skoroszytu, które będą uzupełniane przez Twoich współpracowników. W przeszłości zdarzało się, że arkusz został przez przypadek usunięty lub została zmieniona jego nazwa. Aby tego uniknąć, proponujemy zastosować ochronę struktury skoroszytu. Wszelkie zmiany dotyczące arkuszy będą możliwe dopiero po podaniu hasła.
Rys. 1. Ustawienia ochrony skoroszytu
2. Wpisz hasło i kliknij OK.
Od tego momentu polecenia: dodawania, przenoszenia, usuwania i zmiany nazw arkuszy są niedostępne.
Rys. 2. Polecenia związane ze zmianą struktury skoroszytu są nieaktywne
Wskazówka
Aby zdjąć ochronę struktury skoroszytu, z menu Narzędzia wybierz polecenie Ochrona/Nie chroń skoroszytu, podaj hasło i zatwierdź, klikając OK.