Sprawdź, czy odbiorca otrzymał Twojego e-maila

Wysyłając ważną wiadomość, chcesz wiedzieć, czy dotarła do odbiorcy. Nie musisz o to prosić w treści wiadomości, wystarczy wykorzystać odpowiednią funkcję programu pocztowego.

Popularne programy pocztowe mają opcję wysyłania wiadomości z żądaniem potwierdzenia odbioru. Wtedy u odbiorcy po otwarciu wiadomości pojawi się komunikat z pytaniem, czy chce wysłać potwierdzenie.

W Outlook Express przejdź do Narzędzia/Opcje/Potwierdzenia i zaznacz opcję Żądaj potwierdzenia przeczytania dla wszystkich wysyłanych wiadomości. Jeśli chcesz otrzymać potwierdzenie tylko dla konkretnej wiadomości, w oknie tworzenia nowej wiadomości przejdź do Narzędzia i zaznacz opcję Żądaj potwierdzenia przeczytania.


Rys. Klient pocztowy oferuje opcję żądania od odbiorcy potwierdzenia odczytania wiadomości

Jeśli używasz Outlooka, przejdź do Narzędzia/Opcje i kliknij Opcje e-mail/Opcje śledzenia. W nowym oknie możesz zaznaczyć Potwierdzenie odczytu lub Potwierdzenie dostarczenia (potwierdzenie zostanie wysłane w momencie odbioru wiadomości z serwera bez pytania o zgodę odbiorcy). Po zaznaczeniu tych opcji żądanie potwierdzenia będzie dołączane do każdej wysyłanej przez Ciebie wiadomości.
Użytkownicy Thunderbirda ustawią potwierdzenie, przechodząc do Narzędzia/Opcje/Tworzenie i klikając przycisk Opcje potwierdzeń. Następnie w nowym oknie trzeba zaznaczyć opcję Zawsze żądaj potwierdzenia dostarczenia wysyłanej wiadomości.

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Skuteczne narzędzia do wykrywania uszkodzonych podzespołów

pobierz

Wykrywanie i usuwanie niechcianych programów

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [docId] => 49730 )

Array ( [docId] => 49730 )
Array ( [docId] => 49730 )