Rys. W WinMorph łatwo przygotujesz transformację jednego obrazu w drugi
Tworzenie animacji typu morfing
WinMorph 3.01 umożliwia wygodne stworzenie animacji pokazującej płynną zmianę jednego obrazu graficznego w inny, np. twarzy jednej osoby w inną.
WinMorph jest bezpłatny i dostępny na stronie http://www.debugmode.com/winmorph/download.php. Obsługuje najbardziej popularne formaty plików graficznych i wideo, a także format Flash. Może pracować samodzielnie lub jako wtyczka do popularnych edytorów wideo, m.in. Adobe Premiere.
Po uruchomieniu programu:
1. Przejdź do menu File/New i kliknij Morph Project.
2. W nowym oknie odszukaj dwa pliki graficzne: początkowy i docelowy.
3. Kliknij także przycisk Options i wprowadź liczbę klatek filmu. Im więcej klatek, tym dłużej będzie trwać animacja. W tym celu musisz jeszcze podać nazwę pliku filmowego, w którym zostanie zapisana animacja.
4. Wróć do głównego okna programu, rozwiń menu Warp i kliknij polecenie Render. Program rozpocznie tworzenie animacji i zapisze ją do pliku filmowego. Robi to dość szybko i po kilkunastu sekundach animacja będzie gotowa.
1. Przejdź do menu File/New i kliknij Morph Project.
2. W nowym oknie odszukaj dwa pliki graficzne: początkowy i docelowy.
3. Kliknij także przycisk Options i wprowadź liczbę klatek filmu. Im więcej klatek, tym dłużej będzie trwać animacja. W tym celu musisz jeszcze podać nazwę pliku filmowego, w którym zostanie zapisana animacja.
4. Wróć do głównego okna programu, rozwiń menu Warp i kliknij polecenie Render. Program rozpocznie tworzenie animacji i zapisze ją do pliku filmowego. Robi to dość szybko i po kilkunastu sekundach animacja będzie gotowa.
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Nie masz konta? Zarejestruj się »