Jeżeli prowadzisz z kimś rozmowę i słyszysz tę osobę, ale ona nie słyszy Ciebie, problem pomoże rozwiązać Echo123. Jest to specjalny kontakt na Twojej liście o nazwie Echo / Sound Test Service.
Zadzwoń do
Echo / Sound Test Service. Jeżeli słyszysz własny głos, oznacza to, że Twoje urządzenie odtwarzające dźwięk (np. głośniki) działa poprawnie. W takiej sytuacji przyczyną problemu może być albo zbyt wolne połączenie internetowe (ale wtedy raczej Twój rozmówca słyszałby dźwięk przerywany, a nie zupełną ciszę) lub źle skonfigurowany dźwięk u Twojego rozmówcy.
Jeżeli usunąłeś kiedyś ten kontakt lub nigdy go nie miałeś, wyszukaj w katalogu Skype nazwy echo123 i dodaj go do listy.
Jeśli z kolei nie słyszałeś swojego głosu, sprawdź czy mikrofon jest włączony. Z menu Start wybierz Programy/Akcesoria/Rozrywka/Regulacja głośności.Przesuń maksymalnie w górę wszystkie suwaki i upewnij się, że nic nie jest wyciszone.