Brak głosu w Skype

Jeżeli prowadzisz z kimś rozmowę i słyszysz tę osobę, ale ona nie słyszy Ciebie, problem pomoże rozwiązać Echo123. Jest to specjalny kontakt na Twojej liście o nazwie Echo / Sound Test Service.

Zadzwoń do Echo / Sound Test Service. Jeżeli słyszysz własny głos, oznacza to, że Twoje urządzenie odtwarzające dźwięk (np. głośniki) działa poprawnie. W takiej sytuacji przyczyną problemu może być albo zbyt wolne połączenie internetowe (ale wtedy raczej Twój rozmówca słyszałby dźwięk przerywany, a nie zupełną ciszę) lub źle skonfigurowany dźwięk u Twojego rozmówcy.

Jeżeli usunąłeś kiedyś ten kontakt lub nigdy go nie miałeś, wyszukaj w katalogu Skype nazwy echo123 i dodaj go do listy.

 

Jeśli z kolei nie słyszałeś swojego głosu, sprawdź czy mikrofon jest włączony. Z menu Start wybierz Programy/Akcesoria/Rozrywka/Regulacja głośności.Przesuń maksymalnie w górę wszystkie suwaki i upewnij się, że nic nie jest wyciszone.



Rys. Głośność w Windows Vista: od lewej ikona w zasobniku systemowym (dolny prawy róg ekranu), pojawiający się po jej naciśnięciu pojedynczy suwak. Jeżeli na suwaku klikniesz Mikser, otworzy się cały mikser wraz ze specjalnym polem głośności Skype’a

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Skuteczne narzędzia do wykrywania uszkodzonych podzespołów

pobierz

Wykrywanie i usuwanie niechcianych programów

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [docId] => 47715 )

Array ( [docId] => 47715 )
Array ( [docId] => 47715 )