Kłopoty z odbieraniem poczty
Jeśli nie możesz odebrać poczty, przede wszystkim sprawdź, czy w ogóle masz połączenie z Internetem, a następnie zastosuj się do wskazówek, które omawiamy w poniższej poradzie.
Jeżeli nie możesz odebrać e-maili po raz pierwszy od utworzenia konta pocztowego, to zapewne zostały nieprawidłowo podane jego parametry. Sprawdź czy zostały poprawnie wpisane nazwa użytkownika i hasło do konta oraz adresy serwerów pocztowych. W tym celu przejdź do Narzędzia/Konta. W obszarze Poczta kliknij swoje konto e-mail oraz przycisk Właściwości. Teraz sprawdź czy informacje na karcie Serwery w obszarach Informacje o serwerze oraz Serwer poczty przychodzącej są prawidłowo wpisane oraz potwierdź ewentualne zmiany klikając OK oraz Zamknij.
Możliwe też, że Twój serwer pocztowy pozwala tylko na nawiązywanie tzw. bezpiecznego (szyfrowanego) połączenia. Aby je włączyć:
- Z menu Narzędzia wybierz Konta.
- W obszarze Poczta kliknij Twoje konto e-mail oraz przycisk Właściwości.
- Na karcie Zaawansowane w obszarze Poczta wychodząca zaznacz pole wyboru Ten serwer wymaga bezpiecznego połączenia (SSL).
- Potwierdź zmiany, klikając OK oraz Zamknij.
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Nie masz konta? Zarejestruj się »