Foldery poczty elektronicznej i sortowanie wiadomości

Wiadomości odbierane w folderze pocztowym standardowo trafiają do jednego worka (folderu). Jeśli chcesz wyodrębnić niektóre wiadomości, np. od określonej osoby czy dotyczące wybranego tematu, warto utworzyć na nie oddzielny folder.

Tworzenie folderu jest proste - wystarczy kliknąć na liście folderu prawym klawiszem myszy i wybrać opcję Nowy folder. Foldery powinny mieć nazwy jasno wskazujące ich zawartość. Zwróć uwagę, że foldery mogą zawierać także podfoldery, co jest czasem bardzo przydatne.

Możesz ręcznie przenosić wiadomość do poszczególnych folderów, jednak duży wygodniej jest utworzyć odpowiednią regułę, dzięki której proces ten będzie przebiegać automatycznie w momencie odbierania wiadomości. W zależności od używanego klienta pocztowego procedura ta przebiega inaczej. Omówimy ją na przykładzie Outlooka 2007:

Przejdź do Narzędzia/Reguły i alerty.
Kliknij Nowa reguła i klikając w nowym oknie poszczególne dostępne opcje, utwórz nową regułę. Możliwości jest bardzo duży, nie sposób je tutaj opisać.

 

Rys. Outlook oferuje szereg kryteriów, które mogą znaleźć zastosowanie w regułach

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Skuteczne narzędzia do wykrywania uszkodzonych podzespołów

pobierz

Wykrywanie i usuwanie niechcianych programów

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [docId] => 47449 )

Array ( [docId] => 47449 )
Array ( [docId] => 47449 )