Strony internetowe w wiadomościach e-mail


Żeby komuś pokazać stronę WWW, możesz umieścić jej adres w e-mailu i polecić jej obejrzenie w przeglądarce internetowej. Możesz również wysłać całą stronę jako załącznik.

W Outlooku należy najpierw włączyć obsługę wiadomości HTML:
  • Przejdź do Narzędzia/Opcje/Format poczty i zaznacz opcję HTML w rozwijanym menu Redaguj w tym formacie wiadomości.
  • W przeglądarce Internet Explorer otwórz stronę do wysłania, przejdź do Plik/Wyślij/Strona pocztą e-mail.
  • Pojawi się okno nowej wiadomości Outlooka z wklejoną treścią strony. Wpisz adres odbiorcy i wyślij wiadomość.
Strona będzie prawidłowo wyświetlana w Outlooku, ale w innych klientach pocztowych już nie.

Rys. W prosty sposób możesz wysłać stronę WWW w treści wiadomości, ale nie zostanie zachowany jej oryginalny wygląd

Analogiczne czynności należy wykonać w Outlook Express lub:
  • Kliknij Wiadomość/Nowa wiadomość używając Strona sieci Web.
  • Wprowadź adres strony WWW i naciśnij [Enter]. Zawartość strony zostanie umieszczona w treści wiadomości, ale czasem jej wygląda może się nieco zmienić. Teraz wiadomość jest już gotowa do wysłania.
Użytkownicy Thunderbirda muszą użyć kombinacji naciśnij [Ctrl N], wybierz Plik/Załącz/Stronę WWW i wpisz adres strony internetowej. Po naciśnięciu [Enter] strona zostanie dołączona do wiadomości jako plik HTML.

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zobacz także

Wykrywanie i usuwanie niechcianych programów

pobierz

Skuteczne narzędzia do wykrywania uszkodzonych podzespołów

pobierz

Polecane artykuły


Polecamy