Problemy z logowaniem spowodowane przez oprogramowanie szpiegowskie

Po usunięciu z komputera programu szpiegowskiego BlazeFind możesz mieć problemy z zalogowaniem się do Windows.

Objawy są następujące: w oknie logowania podajesz swoją nazwę użytkownika i hasło, system rozpoczyna wczytywanie ustawień, ale po chwili wraca do okna logowania.
Przyczyną takiego zachowania Windows jest skonfigurowanie w rejestrze przez program szpiegowski pliku wsaupdater.exe zamiast pliku userinit.exe. Podczas usuwania programu szpiegowskiego narzędziem Ad-Aware, plik wsaupdater.exe zostaje usunięty, co uniemożliwia ukończenie procedury logowania.


Rys. Konsola odzyskiwania udostępnia polecenia tekstowe, które pomogą Ci rozwiązać problem z logowaniem do Windows

Problem możesz rozwiązać, korzystając z konsoli odzyskiwania:
1. Uruchom komputer z płyty instalacyjnej i na pierwszym ekranie wciśnij [R].
2. Następnie w trybie tekstowym zaloguj się na konto administracyjne.
3. Wpisz komendę CD SYSTEM32 i wciśnij [Enter].
4. Wpisz komendę COPY USERINI.EXE WSAUPDATER.EXE i wciśnij [Enter]. W ten sposób zostanie utworzona kopia pliku userinit.exe, ale zostanie jej nadana nazwa wsaupdater.exe, co pozwoli Ci zalogować się do Windows.

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Skuteczne narzędzia do wykrywania uszkodzonych podzespołów

pobierz

Wykrywanie i usuwanie niechcianych programów

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [docId] => 49380 )

Array ( [docId] => 49380 )
Array ( [docId] => 49380 )