Dodawanie informacji do stopki wydruku

Chcesz wydrukować i przekazać zwierzchnikowi raport, nad którym pracowałeś od kilku tygodni. Na papierze oprócz samych wyników analizy powinny znaleźć się dodatkowe informacje umieszczone w stopce (np. tytuł raportu, data przygotowania, dane sporządzającego i logo firmy). Nie ma potrzeby, abyś te dane wprowadzał do komórek arkusza i tym samym zaburzał układ samego raportu. Jest prostszy sposób, aby dołączyć informacje dodatkowe.

Aby to zrobić, wykonaj następujące czynności:


1. Z menu Plik wybierz polecenie Ustawienia strony.

2. Przejdź do zakładki Nagłówek/stopka i kliknij przycisk Stopka niestandardowa. Pojawi się okno dialogowe Stopka z trzema polami (sekcjami).
3. W lewej sekcji wpisz tekst: Data sporządzenia: i kliknij ikonę przedstawiającą kartki kalendarza.

 

4. Wciśnij Enter, wpisz Przygotował: i wprowadź swoje imię i nazwisko.

5. Przejdź do sekcji środkowej i wstaw logo firmy, klikając ikonę z obrazkiem.
6. W prawej sekcji wpisz tytuł raportu.



Rys. 1. Okno formatowania stopki

7. Zatwierdź, klikając OK.


8. Aby teraz zobaczyć, jak wprowadzone dane będą wyglądać na wydruku, kliknij przycisk Podgląd wydruku.

Wskazówka
W oknie dialogowym Stopka masz także możliwość formatowania czcionki. Aby to zrobić, kliknij ikonę z literą A.


Rys. 2. Fragment okna podglądu wydruku

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Skuteczne narzędzia do wykrywania uszkodzonych podzespołów

pobierz

Wykrywanie i usuwanie niechcianych programów

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [docId] => 49541 )

Array ( [docId] => 49541 )
Array ( [docId] => 49541 )