1. Z menu Plik wybierz polecenie Ustawienia strony.
Dodawanie informacji do stopki wydruku
Chcesz wydrukować i przekazać zwierzchnikowi raport, nad którym pracowałeś od kilku tygodni. Na papierze oprócz samych wyników analizy powinny znaleźć się dodatkowe informacje umieszczone w stopce (np. tytuł raportu, data przygotowania, dane sporządzającego i logo firmy). Nie ma potrzeby, abyś te dane wprowadzał do komórek arkusza i tym samym zaburzał układ samego raportu. Jest prostszy sposób, aby dołączyć informacje dodatkowe.
4. Wciśnij Enter, wpisz Przygotował: i wprowadź swoje imię i nazwisko.
Rys. 1. Okno formatowania stopki
7. Zatwierdź, klikając OK.
8. Aby teraz zobaczyć, jak wprowadzone dane będą wyglądać na wydruku, kliknij przycisk Podgląd wydruku.
Wskazówka
W oknie dialogowym Stopka masz także możliwość formatowania czcionki. Aby to zrobić, kliknij ikonę z literą A.

Rys. 2. Fragment okna podglądu wydruku