Avaya stawia na SIP

Avaya wprowadza na rynek kolejne, udoskonalone wersje systemów telefonii IP działające w oparciu o infrastrukturę wykorzystującą protokół SIP (Session Initiation Protocol).

Wśród nich jest najnowsza wersja flagowego systemu telefonii IP - Avaya Communication Manager 5.0. Protokół SIP wykorzystany w rozwiązaniu ACM 5.0 pozwala na działanie elementów systemu na tym samym serwerze (początkowo na Avaya S8300C), co z kolei niweluje koszty i problemy administracyjne związane z korzystaniem z wielu serwerów. Nowy mechanizm zastępczego routingu łączy międzywęzłowych SIP umożliwia przesyłanie głosu, wideo i danych innymi trasami w przypadku przeciążenia sieci, a tym samym zwiększa niezawodność łączności.

Integralną częścią rozwiązania jest nowe oprogramowanie wbudowane terminali Avaya. Umożliwia ono korzystanie z protokołu SIP w zaawansowanych telefonach IP Avaya z serii one-X, zapewniając dostęp do otwartej, multimedialnej platformy telekomunikacyjnej zwiększającej wydajność pracy i mobilność personelu. Telefony mogą przy tym działać równocześnie w środowiskach SIP i IP. Protokół SIP pozwala na uzyskiwanie informacji o dostępności współpracowników z poziomu książki telefonicznej.

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Skuteczne narzędzia do wykrywania uszkodzonych podzespołów

pobierz

Wykrywanie i usuwanie niechcianych programów

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [docId] => 49097 )

Array ( [docId] => 49097 )
Array ( [docId] => 49097 )