PBS Helpdesk 0.95

PBS Helpdesk to darmowe (freeware), napisane w PHP narzędzie do zarządzania kontaktami z klientami (CRM, ang. Customer Relationships Management) i pomocą techniczą (ang. helpdesk). Pozwala także na prowadzenie księgowości i organizowanie różnych procesów biznesowych.

Zacznijmy od pomocy i kontaktów z klientami. PBS Helpdesk pozwala na łatwe zapisywanie informacji o zgłoszeniach od klientów, dotyczących np. źle działającego sprzętu, który został zainstalowany przez naszą firmę. Pracownik lub pracownica pomocy technicznej może jednym kliknięciem rozpocząć dodawanie wpisu, zawierającego typ zgłoszenia (m.in. problem, zapytanie, lub prośba), sposób jego dostarczenia (mail, telefon, faks lub osobiście), temat zgłoszenia (np. uszkodzony sprzęt) i osobę, do której jest ono kierowane .

Kolejną funkcją programu PHP Helpdesk jest tworzenie bazy wiedzy (ang. knowledge base) o rozwiązywanych problemach. Składa się ona z wpisów zawierających opis problemu i jego rozwiązanie oraz ewentualne załączniki (np. zrzuty ekranowe).

W wersji 0.95 projektu PBS Helpdesk wprowadzono wyszukiwanie pełnotekstowe (ang. full-text search) bazy danych. Rozbudowano także funkcjonalność związaną z dostępem do bazy wiedzy, m.in. przez użytkowników niezarejestrowanych.

http://freenet-homepage.de/tfaehr/pbs/


Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Skuteczne narzędzia do wykrywania uszkodzonych podzespołów

pobierz

Wykrywanie i usuwanie niechcianych programów

pobierz

Polecane artykuły


Polecamy