Telefonia IP i nowoczesne call center

Firma Datera udostępniła nową wersją swojego serwera telekomunikacyjnego Datera Call-eX, który został wyposażony w zaawansowany moduł CallCenter.


Serwer Datera Call-eX, w którym zaimplementowano funkcjonalność CallCenter pozwala na płynną integrację wdrożonych wcześniej w firmie technologii telekomunikacyjnych w jeden spójny system. To z kolei umożliwia migrację do telefonii IP i tym samym redukcję kosztów telekomunikacyjnych. Prócz oszczędności na połączeniach, firma zyskuje również dostęp do wielu zaawansowanych rozwiązań, m.in. centralki telefonicznej IP PBX.

Więcej informacji o Datera SA i jej produktach można znaleźć pod adresem www.datera.pl.

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Skuteczne narzędzia do wykrywania uszkodzonych podzespołów

pobierz

Wykrywanie i usuwanie niechcianych programów

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [docId] => 49090 )

Array ( [docId] => 49090 )
Array ( [docId] => 49090 )