Twój dokument składa się z kilku stron. Na pierwszej stronie masz dane osobowe współpracownika. W dalszej części dokumentu imię i nazwisko współpracownika powtarza się kilkakrotnie. Chciałbyś wpisywać imię i nazwisko tylko na pierwszej stronie, a na pozostałych stronach chciałbyś, aby program Word sam aktualizował ten tekst. W tym e-letterze pokażemy ... »
Domyślna konfiguracja panelu sterowania programu Access może nie być wystarczająco dokładna, by sprostać Twoim indywidualnym wymaganiom. W przypadku dodania do bazy formularzy lub innych obiektów będziesz musiał dodać elementy sterujące, aby móc w pełni korzystać z nowo dodanych obiektów. W tym wypadku najlepiej zmienić układ funkcji w panelu sterującym - ... »
Zarządzanie numeracją i wypunktowaniemw tabeli w Open Office odbywa się za pomocą odpowiedniego paska narzędzi. Skorzystaj z poniższych wsakzówek, a dowiesz się jak automatycznie numerować oraz modywikować numerowanie i wypunktowanie w tabeli w Open Office.Samą tabelę tworzymy klikając Tabela/Wstaw/Tabela. Na wstępie ustalamy ilość kolumn i wierszy (można dodać lub ... »
W poprzednich tekstach zajmowaliśmy się odpowiednim dostrajaniem i konfiguracją pakietu OpenOffice. Pozwoli to Wam przygotować program do efektywnej pracy. Dzisiaj, jak również w kilku następnych e-letterach, zajmiemy się omówieniem edytora tekstu OpenOffice’a. Writer stanowi serce pakietu OpenOffice. Jako zaawansowany edytor tekstu odpowiada standardom takich znanych aplikacji, jak Microsoft Word czy WordPerfect. ... »
1. Jak zastosować efekt przejścia slajdów? 2. Jak zastosować szablony tła w programie Impress? 3. W jaki sposób ukrywać slajdy? 4. Jak utworzyć slajd podsumowanie?1. Jak zastosować efekt przejścia slajdów? Program Impress pozwala Wam na przejście jednych slajdów w drugie przy użyciu wielu ciekawych efektów wizualnych, jak np. stopniowe wyświetlenia slajdu od jego ... »
Arkusz kalkulacyjny pozwala nam pełnić funkcje prostej bazy danych. Dane można przetwarzać sortując je lub nakładając odpowiednie filtry w celu wyszukania danych według zadanych kryteriów. W celu dokonania takich operacji należy pamiętać że w jednym arkuszu może być kilka zbiorów danych które będą traktowane jako odrębne zbiory warunkiem jest oddzielenie ... »
Podczas pracy z tabelą bardzo często pojawia się konieczność modyfikacji jej zawartości. Może oznaczać to wprowadzenie dodatkowych wierszy czy kolumn, jednakże tylko w części tabeli. Do tego niezbędna jest umiejętność dzielenia pojedynczych komórek tabeli. Z kolei w innych przypadkach okazuje się, że wiersze/kolumny w części tabeli są zbędne, przez co ... »
Czy OpenOffice można traktować jako edytor stron WWW. Złośliwi mogliby powiedzieć, że tak, ponieważ stronę WWW można stworzyć za pomocą każdego edytora tekstowego, nawet notepada. Nie popadajmy jednak w skrajności. Współcześnie mile widziane są wszelkie pomoce ze strony programu, którego chcemy używać. OpenOffice jest takim programem, co więcej ... »
Najpierw z paska narzędziowego Wybór należy wybrać atrybuty, następnie z uaktywnionego zbioru komponentów należy kliknąć na ikonę Linia nad. W linii komend pojawi się postać równania jak na rysunku poniżej.Upewniwszy się, że znaki z ? znajdują się w zaczernionym polu (jeśli tak nie jest wystarczy wcisnąć [F4]), należy wpisać "x", ... »
Do instalowania dodatkowych czcionek i słowników niezbędne będą Ci dwa makra OpenOffice. Przedstawimy Ci wskazówki, w jaki sposób je odnaleźć oraz z nich skorzystać. Często się zdarza, że makra te zostały zaimplementowane w OpenOffice, jako kreator. Wybierasz wtedy Plik/Edycja/Kreatory/Zainstaluj czcionki z Internetu. Dla słowników wybierasz Zainstaluj nowe słowniki. Nie we wszystkich ... »
Poniżej pokażemy Ci, w jaki sposób z prezentacji przenośnej utworzyć dysk CD-ROM, który będzie automatycznie uruchamiał prezentację po włożeniu płyty do stacji dysków CD-ROM. Aby to wykonać:1. Jeśli nie masz zainstalowanego programu PowerPoint Viewer 2003, to pobierz ten program ze strony http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=428d5727-43ab-4f24-90b7-a94784af71a4&displaylang=pl, a następnie go zainstaluj.2. Po stworzeniu prezentacji przenośnej ... »
Masz do napisania analizę spółki, która będzie zawierała kilka stylów formatowania. W różny sposób będziesz formatował poszczególne elementy dokumentu, tj. tytuł rozdziału czy podpisy pod rysunkami. W tym celu przygotuj dokument do szybkiego przełączania pomiędzy stylami: 1. Przygotuj próbkę dokumentu zawierającą wszystkie elementy dokumentu odpowiednio sformatowane.Rys. 1. Przykład dokumentu sformatowanego różnymi ... »
Chcę otrzymywać informacje drogą elektroniczną i telefoniczną o dodatkowych promocjach, rabatach dotyczących produktów własnych WIP i partnerów WIP. Wiem, że moja zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.
Skype, czyli bezpłatne telefonowanie przez Internet
Zobacz więcej »
Pracuj szybciej z komputerem
Korzystanie z wyszukiwarki Google
2025 © Wiedza i Praktyka Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.
/WiedzaiPraktyka /wip