Zrobiłeś prezentację w programie PowerPoint reklamującą Twoją firmę. Chciałbyś ją rozpowszechniać wśród swoich klientów w postaci dysku CD-ROM. Niestety, nie wszyscy klienci Twojej firmy posiadają program PowerPoint. W tym e-letterze pokażemy Ci, w jaki sposób w programie PowerPoint 2003 możesz nagrać swoją prezentację bezpośrednio na dysk CD, a prezentacja taka ... »
Sprawdzanie pisowni ma na celu wykluczanie jak największej liczby błędów podczas pisania tekstu. Program jednak domyślnie zaznacza wyrazy w obcym języku jako błąd, podkreślając je niepotrzebnie czerwoną linią. W tym wypadku, aby pozbyć się tego problemu, przyjrzyj się poniższym wskazówkom:1. Uruchom program Word i otwórz interesujący Cię plik tekstowy. Następnie ... »
Jeśli chcesz utworzyć kolumny w całym dokumencie bądź jego fragmencie skorzystaj z poniższych wskazówk. Dowiesz się z nich jak, w najprostszy sposób, można to zrobić.Kolumny można stworzyć w całym dokumencie, jak również w określonym fragmencie tekstu. Jeżeli chcemy, aby kolumny obejmowały tylko fragment dokumentu, musimy go najpierw zaznaczyć. Klikamy następnie ... »
W poprzedniej części poradnika wskazałem podstawowe kroki zmierzające do przygotowania pracy. Sądzę, że warto przejść do jej struktury. Mam nadzieję, że nie muszę przypominać, jak ważny element naszej pracy stanowi jej struktura. Podstawowym narzędziem, z którego będziemy korzystać w OpenOffice, jest Stylista. Niestety bardzo często nie doceniamy tego narzędzia, ... »
W poprzednich e-letterach napisaliśmy, w jaki sposób zabezpieczać dokumenty pakietu MS Office. W programie MS Word wersji 2003 jest możliwy jeszcze jeden sposób zabezpieczenia dokumentu - ograniczenie formatowania dokumentu. Polega ono na tym, że w dokumencie będzie możliwość zastosowania tylko wybranych stylów formatowania. W celu zabezpieczenia dokumentu w ten sposób:1. ... »
Nadawanie nazw wybranym fragmentom arkusza kalkulacyjnego pozwala przypisywać im dodatkowe znaczenie, dzięki któremu lepiej będzie można się orientować w ich zawartości. Nazwy obszarów arkusza można zapisywać w formułach i odnajdywać je za pomocą Nawigatora lub listy rozwijalnej umniejszonej na pasku formuły. Aby przypisać nazwy określonym obszarom arkusza, przyjrzyj się poniższym ... »
Gdy pracujecie nad obszernym tekstem lub książką możecie znacznie podnieść użyteczność Waszej pracy poprzez zastosowanie indeksu. Dzięki indeksowi czytelnik będzie mógł szybko i sprawnie wyszukać w Waszej pracy odpowiednie rozdziały. Z drugiej strony indeks kiepskiej jakości może czytelnika szybko zniechęcić do określonego tekstu. Odpowiednia konstrukcja indeksu będzie miała olbrzymie znaczenie ... »
Chcesz przystosować arkusz Excela do zaimportowania listy transakcji sprzedaży. W pierwszej kolejności chciałbyś w kolumnie A wstawić kolejne liczby porządkowe. Przewidujesz jednak, że transakcji jest w sumie około 10 tys. Ręczne numerowanie komórek za pomocą uchwytu kopiowania jest wygodnym sposobem przy niewielkiej liczbie wierszy, ale jak to wykonać przy tak ... »
Jeśli do poprawy wyglądu swoich zestawień wykorzystujesz wiele rodzajów formatowań, to zapewne przekonałeś się, jak uciążliwe jest zaznaczanie poszczególnych komórek i klikanie kolejnych ikon poleceń na pasku narzędziowym (np. kolor wypełnienia, kolor czcionki, wyrównanie). Proponujemy Ci pewne usprawnienie. Gdy zarejestrujesz wykonywane czynności w postaci makra, będziesz mógł nadawać formatowanie za ... »
W arkuszu zgromadziłeś dane klientów, którzy zakupili towary w ciągu ostatniego miesiąca. Większość nazwisk się powtarza, a Ty chciałbyś je zgromadzić w sąsiednich komórkach i oddzielić od siebie różne nazwiska poziomą linią. Tak przygotowaną listę planujesz później wydrukować. W jaki sposób to szybko zrobić?Posortowaną listę klientów przedstawia rysunek 1.Rys. 1. ... »
Zrobiłeś prezentację w programie PowerPoint reklamującą Twoją firmę. Chciałbyś ją rozpowszechniać wśród swoich klientów w postaci dysku CD-ROM. Niestety, nie wszyscy klienci Twojej firmy posiadają program PowerPoint. W jednym z poprzednim e-letterów pokazaliśmy Ci, w jaki sposób w programie PowerPoint 2003 możesz nagrać swoją prezentację na dysk CD. Lecz niestety ... »
Program Word został wyposażony w niezwykle praktyczne narzędzie, jakim jest kreator życiorysu (CV). Za jego pomocą nie będziesz musiał przejmować się nieznajomością zasad tworzenia życiorysu - teraz wystarczy Ci kilka minut, aby zaprojektować szkielet CV.1. W celu utworzenia CV otwórz program Word, a następnie kliknij pozycję Szablony ogólne (w Wordzie ... »
Chcę otrzymywać informacje drogą elektroniczną i telefoniczną o dodatkowych promocjach, rabatach dotyczących produktów własnych WIP i partnerów WIP. Wiem, że moja zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.
Skype, czyli bezpłatne telefonowanie przez Internet
Zobacz więcej »
Pracuj szybciej z komputerem
Korzystanie z wyszukiwarki Google
2025 © Wiedza i Praktyka Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.
/WiedzaiPraktyka /wip